♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
توزندگی این واسم خیلی تلخه

ﭼﻪ ﺗﻠﺦ ﺍﺳﺖ ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﮑﻼﺕ 90% :| 

 

ها چیه اصن به قیافه ما حرفه عاشقونه میاد؟!

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:59---14 تير 1393
گیج میزنی ها این یه اصطلاحه....ok?????
پاسخ:گیج اوهمیشه می زنم


فاطمه
ساعت14:45---11 تير 1393
خودتو میگم به پا یخ نکنی...
پاسخ:مگه سردمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه
ساعت13:16---11 تير 1393
یخ نکنی!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:چی یخ نکنه


parisa
ساعت14:24---9 تير 1393
ایستاده ام. . .
بگذار سرنوشت راهش را برود. . .
من. . .
همین جا. . .
کنار قول هایت. . .
درست روبروی دوست داشتنت. . .
و در عمق نبودنت. . .
محکم ایستاده ام. . .(!)
پاسخ:آفرین خیلی قشنگ بود


dina
ساعت14:15---9 تير 1393
قهوه ام تلخه .
پاسخ:نه عمومن من باشکرمی خورم واسم زیادتلخ نی


میثم
ساعت12:06---9 تير 1393

شمارتو بدهتا درارتباط باشیم کلی حرف دارم باهاتمی خوام به عنوان دوس دختر تومخاطبین ثبتت کنم اجازه دارم
پاسخ:تو بده من بت اس می دمدرمورد دوس دخترم غلت کردی همچین کاری روبکنی گیرت میارم خفت می کنم همچین فکری روبکنی من به عنوان پسر خاله ثبتت می کنم چون مامانت مثه خالم احتیاجیم ندارم افتاد؟؟؟؟؟


پاسخ:شمارت رسید


mahtab
ساعت14:37---8 تير 1393
دلت میاد داداشی؟!!!دیگه من فخه شم با کی از کولر آویزن میشی؟؟
پاسخ:از رو جوابای تووبلاگش کپی می کنه میزاره این تو قصدت ازاین کارچیه؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 8 تير 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld